sfeer_beeld_1

Klachtenregeling

Klachtenregeling echocentrum Babyimage. Versie februari 2014

Bent u niet (helemaal) tevreden? Blijf er niet mee rondlopen! Lees verder als u meer wilt weten over onze klachtenregeling.

Vertel ons wat u dwarszit
Het is belangrijk dat u vertrouwen kunt hebben in de kwaliteit van onze zorg en dat u zich prettig en veilig voelt in ons centrum. Daarom doen we er alles aan om goede zorg te verlenen en u en uw partner goed te begeleiden.
Zit u toch met vragen? Met twijfels? Bent u ergens ontevreden over? Vertel het ons dan. Liefst zo snel mogelijk, maar óók als u er al een tijdje mee rondloopt. Dan praten we er samen over en proberen we er snel iets aan te doen.

We maken graag een afspraak voor een gesprek
Als u een klacht heeft kunt u dit zelf telefonisch of per email aan ons kenbaar maken: Telefoon: 0183-617074. Vraagt u naar mevrouw Korting. Zij is de manager van ons centrum.
Email: xandra@babyimage.nl
We vinden het belangrijk om alle tijd te hebben om ongestoord met u te kunnen praten. We maken na ontvangst van uw klacht daarom graag een aparte afspraak met u.
In sommige situaties kan het goed zijn om een ‘bemiddelaar’ om hulp te vragen. Dat is iemand die er voor opgeleid is ons te helpen om samen een oplossing te zoeken. We bespreken het eventueel inzetten van de bemiddelaar natuurlijk eerst met u.

Hulp nodig bij het melden van uw klacht?
Vindt u het prettig als iemand u helpt om de klacht in te dienen?
Bel dan 0900 243 70 70. Dat is het telefoonnummer van de afdeling Informatie en Klachtenopvang van Zorgbelang.
Website: www.zorgbelang-nederland.nl

De medewerkers van deze afdeling kunnen u meer vertellen over uw rechten en adviseren u graag. Ze helpen u – desgewenst - ook om het gesprek met ons aan te gaan. Mocht hier geen bevredigende oplossing uitkomen, kunt u terecht bij klachtenregeling van de vereniging echoscopisten Nederland (BEN).